Onsdag

Jag hostar, jag snorar och har ont. Känner mig inte allt för pigg alla dagar och jag går från att toksvettas till att frysa lite nu och då. Men det ska väl gå med sig. Nu har det gått 4 dagar sedan vi kom hem från bb och jag tycker det fungerar bra äm så länge. Det enda negativa är väl hur jag mår och att mina bröstvårtor är sönder trasade. T köpte en bröstpump igår som jag har provat och den fungerar bra. Men tar sååååån tid att pumpa ut tkr jag. Så ena tutten pumpas medan den andra ammas med, för den är inte lika sönder. Men fy vad ont det gör. Jag vill bara att det ska gå över snabbt! Men det har dock bara gått 5 dgr. Lär nog ta minst 1-2 veckor.
 
Inatt har varit den bästa av alla! Gick och la oss efter 1 när hon ätit. Hon vaknade vid 5 för att äta, somnade om och strax efter vaknade hon igen för blöjbyte och sedan vid 9 ville hon ha mat, somnade om och vi klev upp. Och hon vaknade nu vid 12 igen, käkade och somnade om igen. Hon är då för snäll. Gav hon även nappen igår för första gången, och oj vad härligt, suger en stund sen somnar hon nöjd, hon har ett litet sug och snuttbehov den här damen. Men snäll är hon, och söt, och vacker och alldelens perfekt fluffig med små tjockisväck! hihi! Har ännu inte pussat så mkt på henne eftersom jag är krasslig. Men snart så frejsan kmr mamma å pussar ihjäl dig!
 
Snart ska Elin, Idah och Jonas komma förbi och kika och peta på bebis :) Sen i eftermiddag kommer någon från bvc på hembesök och senare ikväll kmr Tobias och hans tjej förbi.
 
 
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0