2 veckor

Min fina lilla prinsessa är redan 2 veckor gammal. Jag blir lite rädd, tiden går så snabbt! Och hon har redan blivit så mycket "äldre" i sitt utseénde. Jag vill dra i handbromsen och stanna tiden så jag kan njuta ännu mer, för tro mig, jag njuter för varje dag min lilla kicka är frisk och kry och så här underbar. Min älskling är väldigt snäll :) Men hon har sina stunder då man är väldigt missnöjd också ;) Men dessa är lååångt ifrån alla stunder hon är nöjd och glad. Oftast gnäller hon bara när det är matdags och blöjbyte, några enstaka skrik när magen gör ont. Annars så sover hon eller så ligger hon bara och tittar och gör ifrån sig små grymt ljud, hihi!
 
Väntar på att T ska komma hem med mat - pizza från Robertos! Men jag kan lova att när maten kommer in genom dörren så vaknar Frejsan, som sover så sött just nu, och ska äta. Det slår aldrig fel :P Men nu har vi även skickat in papperna för namngivning, det enda som fattas är ett foto att skicka in till tidningen :)
 
 
Freja Clara Lydia Persson Norlin
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0