Mobil updt

Jobbar fram till 19 idag. Men märkte att det var ett tag sedan jag bloggade så tänkte passa på nu.

I fredags for jag hem till Bygdeå. Hjälpte mamma med att byta datarummet och Isabels rum. Det fortsatte även fram till lördag eftermiddag och det blev väldigt bra! For även med mamma till stallet där Isabel var och hjälpte till med att ta in hästarna.

Lördagen fortsatte med rym byte och sen på eftermiddagen kom pappa och Isabel hem. Vi käkade pizza från trafikanten och sen skjutsade pappa mig till sjulsmark aka kornelia och Roberts place. Där jag sminkade mig och sedan började vi 3 att dricka. Efter ett tag så for vi vidare till Junkboda där det var förfest och senare till garagefesten som hölls i Bygdeå! Det var väldigt roligt och jag träffade många jag kände! Sen efter kl 2 halv 3 så gick jag hem och såg ett stjärnfall! Väl hemma tog jag det som var kvar av pizzan och hoppade sedan isäng.

Söndagen var det inte många lyft. Tog det lungt och sedan var jag på väg hem till Umeå. Lagade matlådor och sen kom T och vi pratade en massa.

Måndag, igår så jobbade jag 8-21.30 och när jag kom hem så var det kaos i lägenheten. Linn har äntligen flyttat in! Har inte hunnit med så mkt med att organisera utan vi pratade en massa sen vart det sängen.

Idag jobbar jag 9-19 och när jag kmr hem blir det att försöka få in Linns liv i lägenheten.

Imorgon är jag ledig och då ska jag nog handla och städa lägenheten kliniskt ren, borta katterna och försöka rensa undan och allt vad det innebär. Även fara på gymmet! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har fixat allergitabletter och ögondroppar, sen får vi väl hoppas att städningen fixar resten!

2011-10-18 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0