hidden

Jag hadde (har) en blogg från 2009, men den är lösenordsskyddat. Gick in på den nu och jag såg att jag bara updt i 3 månader. Där skrev jag ner allt jag kände och allt jag ville få ur mig. Och det var några riktigt kaotiska månader, kan man säga så? Och läste ett inlägg som jag faktiskt kan ta del av nu.



Vad i all världen kunde vara så sorligt som nu? Den där tiden är bara en massa petitesser. För det där blogginlägget passar perfekt just nu. Nästan för perfekt, sorligt nog. Sista meningen gör ont i mig. För det är lika mycket sanning i det som allting annat. Jag vill så gärna kunna lita på nån. Men hur är det möjligt när det nästan alltid visar sig att jag gjort rätt i att vara misstänksam. Jag skulle göra allt i världen bara för att få tillbaka tilliten i andra. Men det tar tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0