tyst.

Min helg har varit super. Ikea på lördag morgon och på kvällen blev det Halloween fest hos Amanda. Var riktigt roligt!! Klädde ut mig till Afterskii - alltså hade jag på mig min rosa onepiece, mössa, vantar och skidglasögon ^^ Hade defenly skönaste outfiten! (Även Linn och Jasmin körde på samma tema!) ;) Sen for vi hem, bytte om och jag och Linn for ut på Rex! Hade det riktigt jävla trevligt! :D Kom hem, kröp ner bakom T och somnade som en stock. Söndagen var lugn och vi chillade. Var ledig igår och dag. Ska på hockey ikväll med T. Och imorgon jobbar jag! Ska på Spinning imorron med Linn och Jasmin.


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans igen?

2011-11-09 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0