HAPPY HALLOWEEN!

Har inte hänt så mycket dom här dagarna då jag varit frånvarande. Sov till hlav 11 idag och det var rååååå skönt! Städar lägenheten och sen for jag å T förbi Media Markt för att köpa ett spel. Sen började jag jobba. Har även hunnit med lite pyntning av Halloween. Ska nu skära pumpa med Linn! :) T sitter och svär över att spelet inte vill funka på datorn så han får inte vara med, den surisen. Sen blir det ev spela lite Mario eller se en film. Imorgon blire upp tidigt. Jag å T ska nämnligen till Ikea imorron! :) Mys!

Nä nu ska jag skära pumpa och rosta kärnorna! Ha en underbar Alla helgona helg nu! För de ska jaaaag! :D























Puss /A


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulligumman!!

2011-11-05 @ 09:10:58
Postat av: linn

myyyyyyyyyyys =)

2011-11-05 @ 10:04:57
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0