vilken helg

Fredag
Jobbade och åkte hem med pappa till Bygdeå. For sedan till Kornelia och hälsade på hon, Robert och hundarna (läs valparna!). Hon bjöd på en älggryta med rödvinssås, FY FAN VA GOTT! Sen for jag vidare på fest i robban. Det var år och dar sedan jag festade där, men hade lika roligt som förr. Var riktigt skoj, men jag minns mest att jag dansade inne i tv-rumme hela kvällen, gick ut å svalka mig, mingla lite å sen ännu mera dans! Sen for jag å sov hos Kornelia igen!


Enda bilden från i helgen!

Lördag
Somnade halv 4 på morgonen och sen kom en glad kornelia och väckte mig halv 9... Och efter en stund knackade baksmällan på dörren och tog med sig sin bästa vän huvudvärk. Men dom foe rätt snabbt efter vatten, frukost och kaffet! Vid 10 kom T och hämtade mig å vi for till Sikeå å kollade på när duktiga lillasyster hoppade med Kairos van schuttenhaven! Mkt duktiga var dom! Hon kom tvåa den lilla skrutten! :) Sen for vi en sväng förbi T's föräldrar och sedan tbx till Bygdeå. Käkade go middag och kollade på Eurovison och käkade korvbricka till de! MUMS!

Söndag
Klev upp vis 10 och for före 12. Kom hem och slappade i lägenheten å gosade med katterna. Och vid 15 kom Malle och Isak å häslade på! Isak å T satt bänkade framför hockeyn å jag å Malle pratade en massa! Vi käkade pizza till middag och dom for strax efter 18.. Det var roligt å ha dom här! :)


Det var min superhelg! Hoppas ni ha haft en bra ni med!
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0