Lördag

Igår så jobbade jag till 15. Och vid 17 for jag å T och månadshandlade på coop. När vi väl kom hem så ställde vi in alla varor och sen så blev det rätt tidigt i säng. T var trött och ville sova vid ca 20 - 21. Och jag ville ej sitta uppe själv så jag gick i säng och kollade på tv där. Vid 22 så började filmen Grabben i graven bredvid, så söt film! Jag låg där och småskrattade för mig själv, jag älskar kärleken. Efter filmen så låg jag och kollade på min underbaring när han sov och fick fjärilar i magen. Han är så vacker, jag älskar honom så mkt. Började tänka tbx på våra minnen tsm. Vi har snart tillbringat 2 hela år tsm, i maj. För 2 år sedan i mars visste jag inte ens att han fanns. Men vi träffade varann, innan vi visste att ett "vi" fanns, när jag hade praktik på Djurmagazinet. Han stod i kö till kassan där jag stod och satte pris på varor. "Du får tyvärr ta den andra kassan, jag är bara en praktikant här och kan ej ta betalt". Tänk att där stod han som jag skulle tillbringa en evighet med, utan att ens veta om det. Ödet är en finurlig grej.



Idag så blir det hockey vid 17 med Linn och Marcus. Efter det så ska vi fara ut och äta någonstans. Nä nu ska jag börja göra mig i ordning.
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0