And I'll be wearing white, when I come into your kingdom.

Jobbat 13-23 måndag, tisdag och torsdag. Och i helgen jobbar jag lördag 10-01 och söndag 11-22. T jobbar till 21 ikväll. Men mina vänner från lse ska komma förbi ikväll! :D Myys! Men sen ska dom iväg för lasedome och bio.

Gick upp vid 10 imorse, var dyngtrött. For förbi mediamarkt för å kolla, for till djurmagazinet för å köpa kattsand och sist till systemet för å kolla om dom fått in xide spring. Men tydligen kmr den ej komma, men 2 nya sorter kommer den 30:e! Så ska dit då å köpa. Fyller år den 10:e april, en söndag. Men blir nog å slänga ihop en fest den helgen!

Puss /A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är iaf ledig den helgen :D Men jag röstar på fest på lördagen för på fredagen har jag lovat att vara barnvakt åt Alva. Bara så du veeeet :)

2011-03-25 @ 13:45:57
Postat av: Idah

Och det var jag som skrev kommentaren ovan ;)

2011-03-25 @ 13:46:41
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Mammmaaa

Vad är en one piece?

2011-03-28 @ 10:01:01
Postat av: Emilia

Tja! kom in på din blogg via Linns, vi gick i samma klass. Either way, checka in Ziperall.se istället. De är grymma, OCH billigare! :)

2011-04-09 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0