who can sing a million songs without any words.

Kom hem från Bygdeå en dag tidigare än bestämt. Päronen kom hem i onsdags natt istället för idag. Så nu är jag hemma i min lilla 3:a väst på stan och lämnat huset i Bygdeå för denna gången. Har varit underbart att bo i mitt älskade barndomshem i ngr dagar. Skönt att slippa stan och fara ut på "landet". Imorgon blir det troligt att fara å åka båt (och köra lite vattenskoter kanske?) med mamma å pappa! Får se om babe följer med eftersom han har fått ont i halsen..

I alla fulla fall så lär jag snart krypa ner i sängen. Sov inte många timmar inatt. Somnade vid 3, vaknade vid 5 av att T fick världens hostattack som varade i 2 h. Tillslut så fick jag fan nog och skickade ut honom, inte bara ur rummet utan ut ur huset! (frisk luft för att han antagligen fick nå allergihosta, jag är inte hjärtlös.) Och sov till 10.  Vaknade inte ens när T kom tbx. Så sov väl ca 4h.. Idag så har jag bara slöat å lyssnat på vad mamma å pappa gjort under sin resa. Kollat på bilder osv. Fick mig 1 halsband + armband från pilgrim, enkelt å snyggt! Sen även en polkagris eftersom dom var en sväng i gränna! T fick en jätte snygg t-shirt!



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0