Varför vill du stå med mig i regnet?

Idag är det den 1 juli. Jag och T firar 26 månader. Dagar, veckor och månader bara rusar iväg, jag hinner inte med.. Allt går för snabbt. I alla fulla fall, jag var på stan en sväng igår innan jobbet. Köpte frans manekyr eftersom jag har lyckats spara ut naglarna, igen. Jag är en trogen och dum nagelbitare, inget jag är stolt över. Så att jag har kunnat lyckats med denna självbehärskning återigen är ett under. Sen köpte jag även en mkt sommrig tröja med många ljusa färger, love it!


Inköpet igår




Köpte den här grymt snygga sommardrömmen dagen föremidsommar - älskar den!

Idag är jag ledig. Så jag tillbringar denna regniga dag med att lyssna på musik och kolla på supernatural. På lördag jobbar jag 10 - 01 och på söndag jobbar jag 11-22.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Isabelle

så jäkla snygg den randiga tröjan var!!!

2011-07-01 @ 16:57:43
Postat av: Mamma

Fiiiint, Anna!

2011-07-01 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0