Stockholm imorron

Min updt har inte varit den bästa nu under semestern. Igår så var vi hemma i Bygdeå igen för vi hade ett sent födelsedagsfirande för mami eftersom hon fyllde 50 i måndags. Vi käkade smörgåstårta och hade det mysigt! Men det var vääääldigt varmt! Men ska ej klaga ;) Idag så var jag förbi hemma hos Elin där Linn och Idah också var! Vi hade även där ett sent födelsedags firande för både Idah och Elin! Vi käkade smörgåstårta och käkade en gräddig hallonbakelse! Efter det for jag och köpte hårfärg och Linn färgade min utväxt! Resten av dagen har bestått av tvätta och packa allt inför resan till Stockholm imorron! Längtar som bara den! Ser dock ut som om de ska bli skit väder hela veckan! Men som man säger, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! ^^

Planet lyfter 10.15 och ska checka in på hotellet vid 14-15 nån gång! Får se ifall jag updt ngt under veckan, men ska verkligen försöka! :) annars så kmr jag hem den 1:a augusti!



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0