semester

Har inte orkat updt min blogg för jag har njutit av min semester ^^ Jag har hunnit med att spela minigolf med T och det var faktiskt riktigt roligt! :D fast jag förlorade ganska så stort.. Det var i torsdags och i fredags så for vi en sväng till Åsele marknad! Och i lördags så for vi hem till Bygdeå (är här nu) för att vara husvakt fram till fredag! Pappa gav mamma å present att dom for ner till malmö och sen skulle över till Köpenheman! Så dom for i lördags och kmr hem på fredag! :) Så i lördags så kom ngr kompisar hit och vi for sedan viadre till Ånäset för att fara på öltältet! träffade flera bekanta och hade det väldigt roligt! Och i söndags så for vi på stranden och jag badade för första gången i havet på 2 år! Det var varmt! :D Det är jag, T och Isabel (lillasyster) som är hemma med 2 hundar, 2 katter, 2 hästar och 1 kanin!

Har det så jäääävla gött här hemma i Bygdeå! Ser på film med bella å T, käkar mat, sover och myser med alla djuren! Snart kmr Kornelia och Robert förbi en sävng :) Sen blire film och supermys med T! Isabel ska till Sävar och sova över hos en kompis! På måndag far jag till Sthlm och oj vad jag längtar!



Puss /A


Kommentarer
Postat av: linn

jag skule också ha varit hemma!!

2011-07-19 @ 21:16:09
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0