Juli 8, 2011

Jag är en shoppaholic. Det har jag insett nu. Men jag har köpt mitt nu. Ska försöka hålla mig från att köpa ngt mer nu, ska ju fakiskt till stockholm snart!

Nu har jag semester och oj vad jag har längtat! 4 veckor av ledighet! Ska försöka sola så mkt jag kan då. Är så himla trött och har ont i huvudet. Har både sovit och druckit för lite idag.




Detta köpte jag på stadium, rea!


STORA badhanddukar på rea!


2 koftor på rea, den första 50:- och den andra 100:-


En transperant skjortaktig sak som jag ska ha  på stranden över bikinin (rea), ballerinaskor och örhängen.


Den här köpte jag tidigare i veckan, ett halvtransperant linne!

Blir nog å fara på förferre hos mattias och emmy sen olles!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

VAD FINT! :D

2011-07-08 @ 19:05:24
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättefint Anna!

2011-07-10 @ 08:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0