Är det lungt om jag kallar dig baby? För alla dessa namn gör mig crazy! Om du har nått emot det så säg det.

Jag som var 110% säker på att när jag vaknar så skulle de va strålande sol och en svalkande vind så jag kunde åka till stranden och påbörja min långa resa till brunare hy. Men nej, så f***ing klart, så är det molnigt och det blåser.

I fredags så vart det förfest hos Mattias och Emmy och sedan drog vi ut på Olles och sen vidare till vita björn. Hade en riktigt trevlig kväll! Sen på lördag blev det fest igen men då blev det hemma hos Idah! Hennes lägenhet är som en bastu! Tror inte ja slutade svettas föränn vi skulle fara! For vidare till TC och där kom Elin! Så jag dansade, skrattade och träffade en massa trevligt folk! :)

Min semester började kl 15.01 i fredags. Så nu är jag ledig fram till den 8 augusti! Min semester kmr bli super, är så jääääävla gött att bara kunna vara, hela dan, varje da! :)


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

SÅ härligt! Förresten, glöm inte bort att gratta moster. Hon fyller 46 idag!

2011-07-11 @ 13:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0