Snabb updt.

Varför jag inte har updt ngt på ca 1000 år är för at jag inte haft ett skit å skriva om! Jag har jobbat eller bara legat hemma å slökolla på tv. Men har varit sjuki 2 dgr med. Men i helgen hare hänt grejer!

Fredag
Vi hade kalas här på dagen eftersom T fyllde år i torsdags! Det bjöds på tårta, cheescake, kladdkaka, glass å småkakor. Det kom vänner till T och ngr från min familj kom. Senare på kvällen vid ca 19 - 20 började det ränna in folk häe eftersom vi hade en födelsedags fest! Å jisses vad mkr folk de kom! Ojojoj vad jag hade roligt! Träffade flera av mina älskade vänner som jag inte sett på evigheter! Det var en massa skratt, prat och fylla! Och alla var goá å glada! =) Senare for vi ut på All Star å dansade och sedan blev de fyllekäk på MAX.

Lördag
T's föäldrar kom å hade med sig en smörgårdstårta! Hans mamma kollade in lght eftersom hon ej har varit här ännu! Sen lev det fika å prat å efter en stund kom hans brorsa. Där vid 15 tiden kom Linn och alla andra for. T for iväg för å se hockey. Så jag å Linn hängde här hemma å kollade på tv, satt vi datorn å lyssna på musik å pratade å Linn somnade även där en stund ^^ Sen kom T hem, vi mkäkade middag sen for vi till coop å köpte blommor! Sen därefter skjutsade vi hem Linn och vi for hem å kollade på Melodifestivalen.

Söndag
Klev upp, duschade och satte mig vid datorn. T for på hockey och jag följde med pappa å Linn på Media Markt för pappa skulle ha en kyl/frys till stugan. Sen efter det for vi å käkade å sen släppte pappa av mig här hemma. det var en mysig söndag. längesedan jag träffade min knäppa lilla pappa ♥ Han ä så söt! Efter halv 19 kom T hem å han bjöd mig på käka på O´learys! Vi är nästan nyss hemkommen! Vi firar alla ♥-dag idag eftersom han jobbar dag imorron och jag jobbar kväll. Nu ska vi släga på en film och jag ska ge honom min alla ♥-dag present som jag har pysslat med ett tag nu!

INGA BILDER TOG JAG I HELGEN! Jag glömde HELT bort att jag har en kamera ibland..sjukt trist! :(


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0