I want you to follow me all over the world. And you won't even notice what hit you babe!

Jag sov 12 ½h inatt och idag mår jag faktiskt rätt så bra! Är bara min näsa som jävlas. Igår mådde jag som värst, ont överallt och dåsig. Efter att jag kom hem från Linni så käkade jag chips, drack juice och kollade på Supernatural. Mkt mysigt! Idag så ska jag diska och dammsuga å borsta katterna.. Sen ikväll ska jag med T till Ice breakers tror jag de hette? I alla fulla fall så vill jag meddela att jag ÄLSKAR MIN KATT! Ludde är så fruktansvärt jävla busig och gullig! Han är lika underbar som han är olydig, och fy fan va olydig han är. Springer runt på soffan och hoppar upp å ner och river i den, klättrar i gardiner och förstör min matta sakta men säkert. Men han är även superjävla mysig och fluffig så jag nästan kan pussa ihjäl honom.



Har nyss hoppat ur duschen, ska smörja in mig och sedan diska.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0