Överraskning i brevlådan!

Hörde hur brevbäraren hade problem med att få ner ett brev i brevlådan för en stund sedan. Smyger dit efter att h*n gjort några tappra försök att få ner brevet och ser till min fördel att brevinkastet står "öppet". Öppnar dörren och får se ett stort brunt brev med klistermärken på! Skyndar mig in med posten och när jag skakar på brevet så låter det som om det är en bjällra i.


Framsidan av brevet


Och innehållet!
En stor bild på mig, 2 st pärlhjärtan, en bjällra och ett handskriver kort med en kyckling på!

Var en rolig liten present från min syster + familj från söder! ♥ Tack tack tack så himla mkt kära ni! Det här var en rolig överraskning och jag uppskattar det super mkt! :D Många kramar från mig till er!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: TiZa

Va fiint gjort! :-) Då blidde du glaaa!

2011-04-09 @ 06:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0