April 16, 2011

Idag så vaknade jag kring 11. Klev upp, såg ett vasnitt Big Brother och käkade müssli. Steg sedan in i duschen och efter de så smörjde jag in mig, sminkade ich torkade håret. Vid 14 hade T slutat jobba så vi får på jakt efter skor/påsk pynt. Ingen lycka! Känner mig lessen att jag inte pyntat något i år, är lite tomt!

Just nu sitter T ser på bajs fotboll å jag häckar här. Undrar när mitt förbannade munsår ska läka så att jag kan pussa på honom igen. JAG HAR INTE PUSSAT HONOM PÅ 1 VECKA SNART! Blir så jävla as drygt lessen å arg för att jag har munsår, fy faaaan. Hatar de. Jaja, thats life lixom. Men bara jag hade ett munsårsplåster så skulle jag kunna pussa ihjäl den killen. Och inte fan kan han va å pussa på mig. Jag har ju mer än bara läppar å pussas på... Men de fattar ju inte trögfanet!!! Hur kul är de å måsta säga: pussa på mig! Man tycker ju att det ska falla honom naturligt å göra de utan att man måste tjata? Nä nu börjar jag bli förbannad, så måste avrunda...

Linn å Marcus m. co, ska kanske komma ikväll för å spela spel/dricka vin. Men inget är bestämt ännu. Vi får se!




Jag idaaag!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Maaammmmaaaa

Anna, Anna....fina Anna

2011-04-17 @ 09:35:47
Postat av: linn

sv: haha, jaså?? :D varför dåååå?

2011-04-17 @ 20:55:58
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0