Helg

Det är fredag, lr strax lördag.. Idag har jag inte gjort ngt utav det jag skulle göra förutom fara på hockey. Linn å Marcus var med. Hockeyn var långtråkigt (men tur Linni var med! Alltid roligt med henne! ♥) Annars så har dagen varit lång och slitsam å jobbig. Roligast var nog när jag camade med Martina aka Mörten en stund! ^^

Just nu lyssnar jag på låtar på kära spotify, så bra låtar jag har! Måste byta rignsignal på min mobil också. Men imorron blire att köpa pumpa och pynta lite Halloween!

Sängen ropar men har stor lust att sova här i min soffa inatt. Om jag fick stå vid det där vägskälet igen, skulle jag vända mig om och gå min iväg. Men det har gått för lång tid och det är mer komplicerat nu.



Jag o Linn tidigare innan hockeyn.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Martina aka Mörten

Visst vare skoj:)nästan som vi va på en fika, du å jag Punnani, du å jaaaag!:D PUSSSSSSS

2010-10-30 @ 09:11:44
Postat av: Syster mia

Smalis Anna=) ni e så fina!!! Saknar er!

2010-10-30 @ 19:05:32
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0