Mysdag!

Idag så lunchade jag på Wayne's med Linn. Vi käkade grekisk sallad m en kopp cappuccino. Sen satt vi och pratade om the old days. Oj vilka minnen man har. Minnen man aldrig vill glömma och minnen man skulle göra allt för att inte komma ihåg, eller få ogjorda. Sedan efter ca 1h pratande så gick vi runt på stan och kikade.


Jag på Wayne's.

Kom hem kring halv 15 och stack ner till tvätten, efter en stund så kom T hem. Vi plockad till lite här hemma och sen kring halv 16 kom mami förbi en stund och små pratade om allt och inget. Sen började T med middagen - korc m stuvade mackaroner + sallad. Mkt mumsig. Efter middage så stökade vi bort Halloween och stökade fram vardagen.

Och nu ikväll kom Nicole och Ante förbi och såg på film. Vi kollade på Inception. MKT BRA FILM! Men kring halva tiden tog vi en paus för att N, A och T ville ha lite kvälssmat så vi svängde förbi max och dom köpte med sig hem. Sen fortsatte filmen. Dom for hem för ett tag sedan. Jag rekomenerar den filmen starkt!



Imorgon ska jag gå en sväng på stan med Linn för att fördriva tiden. Sen jobbar jag 7 - 15 onsdag, torsdag och fredag. Sen är helgen här igen. Jisses vad snabbt de kan gå.
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0