Maskerad party!

Igår jobbade jag 15 - 23. Efter jobbet tog jag bussen och hoppade av vid teg för att fara hem till Nicole och Ante eftersom vi skulle fira Nicole som fyller år (idag igentligen), Isabelle var också där. Jag kom vid halv 23 ngn gång och vi satt å pratade om allt å inget, Riktigt mysigt! Satt å väntade på T som jobbade till 00. När han kom så bjöds det på smörgårdtårta och sen blev det ännu mera prat. Stannade i ngn timme till sen vart det hemgång. Men somnade inte förrns vid halv 3 eftersom jag å T låg å surrade i sängen ett tag.

Idag ska jag göra en massa ärenden på stan, sen ska jag ut å springa!! Ett måste! Och ikväll är det maskerad party på Ersboda! Ska vara en nunna! ;) Ne nu ska jag göra frukost och klä på mig! Ska hinna med å fixa mig idag också! Det här kmr bli en bra dag känner jag! Bara T vaknar på rätt sida av humöret då, den lilla griniga pojken.. MÅSTE ta med mig kameran ikväll. Ska ju vara nykter så de ska int va nå problem!

Puss /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0