Månd.. nej menar onsdag.

Idag har det varit snöstorm. Var kallt imorse när jag gick till vasaplan. Har känts som att de är måndag idag fast det är onsdag, och imorron torsdag sen äre helg igen helt plötsligt. Ngn som har ngr roliga helgplaner som man vill dela med sig av? i alla fulla fall.. idag har jag kommit hem, träffade T på parkeringen och vi släpade ner våra cyklar ner till cykelförrådet. Efter det har jag lagat mat, värsta gourmé middagen. Stackars T som får ca 6 olika rätter som han ska försöka blanda till ngt gott.. idag blev det tikken masala kyckling, potatisbullar och wokkade grönsaker, haha. Ville göra ngt snabbt och vips, det första bästa. Men T åt bara potatisbullar och sparar kycklingen till imorron eftersom vi hade rester av ris från gårdagen. Skojj å veta va va va?

T for på hochey vid 18 och jag har suttit här framför datorn och kollat på vampire diaries och Gossip Girl. Faaaan vad bra GG är just nu ♥ Bäst bäst bäst! Sen Druckigt mitt nya goda Te - Norrsken! Mkt drickbart ^^ T borde vara hemma när som helst, om inte för ca 30 min sen...?


Här dricker jag mitt Te.


Här säger jag hej då!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul Anna!!

2010-11-11 @ 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0