learning.

Som dom flesta vet så kände inte jag å T varanndra innan vi blev tsm. Det var mest en slump att vi ens träffades. Idah och hennes kille skulle fara iväg på en kryssning till Tallinn i slutet av April 09. Och av en slump så blev det att jag följde med! Det var ett helt gäng som for, och alla kände varanndra på något sätt, förutom jag som kände Idah och nån fler av hennes kompisar. Ialf så hade jag jäkligt roligt och sen träffade jag T. Han var en kompis till Mattias, som hade en flickvän som hette Malin och Malin var kompis med Idah!  Så därför var T med på båten. Och ja.. det sa klick. Han var inte som andra killar, inte sådär på,dryg å jobbig som dom flesta killar kan vara. Han var otroligt trevlig och charmig, lätt å prata med och jisses.. vilka ögon. Han har så otroligt fina ögon! (Jag är en tjej som faller för fina ögon!) Han var romantiskt, gav mig hans tröja när vi var ute på däck, vi höll varanndra i handen och var uppe hela natten och satt där ute och kollade på soluppgången tsm. Sen följde jag tbx till hytten med honom och han höll om mej. Vi låg där i ngr få timmar innan vi skulle upp och gå i Tallinn stad. Men vad jag sedan märkte var hur blyg han var! Jisses alltså! Men det är en stor del av hans charm. Resan varade i 2 dgr. Sen så träffades vi igen efter 2 dgr och firade 1 maj tsm. Efter 1 maj var vi med varann 2 veckor i sträck och efter det blev vi tsm.

Det jag vill komma fram till är att jag blev tsm med en främling. Varje dag vi är med varandra så hittar man alltid nya sidor och vi lär känna varann mer och mer för varje dag. Och igår så upptäckte jag att han har en otroligt fin liten sida av sig, han är en romantisk liten poet! Detta sms fick jag igår, som han skrivit helt själv:

Rosor är röda fulla av liv och kärlek med dom kan vissna.
Lika så är mitt hjärta rött fullt av kärlek men till skillnad från rosen
så kan aldrig min kärlek till dig vissna utan bara frodas
mer och mer för varje dag <3

Helt serriöst, jag började lipa när jag fick de där sms:et. Aldrig har han skrivit ngt så underbart och gulligt till mig förr. Underbara Du ♥ Jag älskar dig mest av allt i hela världen!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vad gulligt!

2010-11-30 @ 14:45:34
Postat av: Mamma

Men va gulligt!

2010-11-30 @ 17:29:01
Postat av: TiZa

Jag e åxå en lip-sill! SÅ fiiiiiint!

2010-11-30 @ 23:37:32
Postat av: far

Vilket fjask han är.Vist linni

2010-12-01 @ 09:01:23
Postat av: T

undra vem som e fjasket egentligen;) eller hur annie =)

2010-12-02 @ 13:28:24
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: far

T ÄR DET STÖRSTA FJASKET visst Linni

2010-12-02 @ 16:18:09
Postat av: Linn

Haha såååå rätt min faaar >:} världens fjant!! Han ligger långt upp på fjant listan!

2010-12-03 @ 16:50:25
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: T

HA sådan far sådan dotter!!! =)

2010-12-04 @ 01:33:31
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Anna säger till

Nu slutar ni hålla på! Vi ska vara snälla och inte elaka å säga så om varandra! Jag älskar er alla! Så inge mer skriveriande om detta, okej?? PUSS!

2010-12-04 @ 01:36:16
Postat av: linn

...de kan vi ej lova.. heller hur far?? >:}

2010-12-04 @ 22:49:28
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: far

Japp linni

2010-12-06 @ 07:52:44
Postat av: T

anna e de du som e fjantig nu? :P

2010-12-07 @ 17:21:45
Postat av: Anna svarar

neee alla ni är!

2010-12-08 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0