Kombinerad kur

Jag ska börja med en kombinerad kur imorgon. Den är en upptrappning till att sen börja äta riktig mat. Och den ska jag hålla på med i 2 veckor, för då är nästa möte. Så om allt går vägen ska jag hålla min vikt jag har nu eller förhoppningsvis gå ner ytterligare 2 kilo. Så här kommer mina 2 närmsta veckor att se ut:

Dag 1
Frukost: Cambridge shake
Lunch: Cambridge shake
Middag: 100 g protein (kött, fisk, fågel, ägg)
Kvällsfika: Cambridge shake

Dag 2 - 4
Frukost: Cambridge shake
Fika: Frukt
Lunch: Cambridge shake
Middag: 100 g protein & grönt
Fika: Frukt
Kvällsfika: Cambridge shake

Dag 5 - 7
Frukost: Cambridge shake
Fika: Frukt
Lunch: Cambridge shake
Fika: Cambridge shake
Middag: Enligt Tallriksmodellen
Fika: Frukt

Dag 8 och framåt →
Frukost: Cambridge shake
Fika: Frukt
Lunch: Enligt Tallriksmodellen
Fika: Cambridge shake
Middag: Enligt Tallriksmodellen
Fika: Frukt

(GÅ 30 min 2 - 4 dgr i veckan)

DRICK 2 - 3 LITER VATTEN VARJE DAG!!

Imorgon börjar jag, så får se hur det går!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

lycka till=)

2010-11-02 @ 16:21:30
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0