Goood feeeling!

Hej hej hallå! Vaknade av att T ringde och väckte upp mig kring halv 10. Jag steg upp och kokade ägg i min superbraiga äggkokare! Sen åt jag frukost och kollade på tv. Sminkade mig och klädde på mig. på tv så var det Tyra banks show. Och Där handlade det om att man kunde använda killens kläder om man hade bråttom lr sina egna i tvätten. Sagt och gjort så snodde jag en snygg skjorta av T, slängde på mig mina svarta jeans som jag inte haft på.... ja flera månader sen även ett snyggt linné under och ett snyggt halsband. Så idag var jag svart och vit. Sen mötte jag upp Linn på stan och kikade runt för att fördriva tiden. Sen kom jag hem och har inte gjort mkt. T kom kring 15 och sen har vi suttit vid varsin dator. Nördigt? ja lite faktiskt. Ska laga middag ikväll, ngt med kyckling.. Sen efter 19 ikväll ska jag å T förbi Linn å Marcus och sen efter de blire kanske å se ngn film. men men..Detta är jag idag.




Tycker väldigt mkt om min webcame!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

Du är så himla fin :) min min fina syster!

2010-11-09 @ 22:15:26
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina Anna!

2010-11-10 @ 08:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0