Dancing little marionette..

Sov till ca halv 12 idag, skönt? OJA! Men är fortfarande trött. Steg upp och satte mig vid datan. Vid ca 12.20 så gick jag in till sovrummet och la mig bakon T och myste i ngr (läs: ganska många) minuter. mysmysmys! Sen när vi väl gick upp så gick han iväg och köpte en sallad som vi delade på sen skulle han fara till jobbet. Så nu är jag ensam fram till ca 21 ikväll. Trist. Men jag ska städa idag. Dom första 3 tvättmaskinerna är redan igång och ska strax börja dammsuga/torka golv.

Vill ni veta en rolig sak? Det spökar här. Och jag som inte är mörkrädd, nej nej....... FY FAN SÄGER JAG BARA! Det är inte roligt att vara ensam nu när det börjar mörkna. Fick panik igår när jag satt och kollade på tv i soffan. Från soffan så ser man in till vårat datarum. Men när jag är ensam så stänger jag alltid den dörren eftersom det är så jäkla mörkt där inne. Ialf, helt plötsligt så ser jag hur Frans smyger fram till dörren och ser super intresserad ut, ni vet så nyfiken så ha spärrar upp ögon och öron. Sen försöker han titta under dörren, brevid dörren vid sko stället men dörren är ju stängd. Sen kommer Tila och gör samma sak. Båda två sitter utanför dörren och lyssnar och tittar och vill gå in. DET ÄR JU INGET DÄR!  Så det första jag tänker är: jaha, det är väl själva faan att jag ska bo i en hemsökt lägenhet! Så där sitter jag ensam, i soffan hela jävla kvällen och terrar T att skynda sig hem fort som fan när han slutar, som var kl 00.

Det kan vara rät skönt med djur, så man slipper vara ensam. Men när ngt sådant händer önskar man att dom inte fanns, för jag blir så otroligt paranoid.


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumsilumsan, det är bara snälla spöken! Du trivs ju i lägenheten, eller hur? Det kan bli sådär när man bor granne med en kyrkogård, men det är inget du behöver vara rädd för!

2010-11-19 @ 16:49:01
Postat av: linn

kom ihåg: In och ut porten ;)

2010-11-19 @ 18:08:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Maaammmmaaaa

Vi skojar bara Anna, det finns inga spöken. Bara goda andar, mormor och morfar! Du får göra julfint i datarummet, så ska du se att det blir lugnt hos er!



Puss puss

2010-11-19 @ 18:40:29
Postat av: Amis

fin blogg =)

2010-11-22 @ 19:14:49
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: sandran.

sv: Underbara du... <3



Och mammas kommentar: SötAnna!

2010-11-22 @ 20:19:54
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: keyfinderuf

KeyfinderUF har den perfekta julklappen till dig, din familj eller vänner. Keyfinder hjälper dig att hitta dina nycklar på bara några sekunder. Den består av två delar ett kort och en nyckelring som sätts på nycklarna.

För mer information gå in på vår hemsida: www.keyfinderuf.se



Just nu har vi en tävling, varje söndag i advent lottar vi ut en keyfinder i valfri färg. Det du ska göra för att medverka i tävlingen är att motivera varför just du ska vinna en keyfinder och skicka detta till : [email protected]

2010-11-22 @ 22:43:01
URL: http://www.keyfinderuf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0