boring

Än så länge har min fredag varit tråkig och ohändelserik. T är trött och ligger å sover, jag sitter i en mörk, "tyst" lägenhet och lyssnar till ljudet av min kåta katt som åmar sig. Stackarn. Måste vara jobbigt att vara så kåt å inte få göra utlopp för sina känslor. vad händer ikväll? Jag är öppen för förslag. Känner att jag vill använda min helg till att göra ngt roligt. Det roligast jag gjort hitills är å titta på när frans noga väljer ut vilka skor som ska få äran att värma hans små tassar och bastanta överkropp. Det blev T's skor.


ursäkta mitt fake smile, men T är för snygg för att denna bild ska bli gömd.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

hahahaha, vad rolig mening ;D



"äran att få värma hans tassar..." ;D

2010-11-12 @ 18:47:55
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nämen, det var ovanligt. T:s skor ? ;)

2010-11-13 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0