Are you coming to get me now?

Klev upp vid halv 10 och började sortera tvätt, kikade på fejjan, bloglovin´ och väckte sedan T. Kröp ner hos honom en stund och pussades å kramades. Finns det ngt bättre sätt att vakna på än att få gosa och ligga i en famn man känner så otroligt lycklig och trygg hos? ♥ Sen steg vi upp och kilade ner till tvätten. När vi kom upp igen så åt jag min jordgubbsshake. Vi gick ner på stan och T köpte en jätte fin sjal åt mig! ^^ Sen for vi till Mias Grill å han käkade ett skrovmål, jobbigt för mig? Näädå...... :( Men han lagrar fett å jag bränner fett! ;) Får tänka så då gåre bättre, haha! Sen gick vi hem.. Vi ska till stan imorgon en sväng å då ska jag köpa ett pannband å fylla på bussresor! Sen ska T köpa strumpbyxor - gröna, till hans Halloween dräkt till i helgen! ;) Kmr bli asm!

Ska på bio ikväll med Linn, Marcus, Isabel, Jasmin, Moa och Mattias. Vi ska se Paranormal Activity 2! Kmr INTE gå hem efter filmen ialf! Vägrar att vara ensam hemma till 00 innan T kmr. Så han får hämta mig hos Linn å Marcus! :P

Igår gjorde jag ett träningsschema! Lite tomt nu men kmr bli mer så småning om! ^^ Ne nu ska jag köra ett 17 mins mag- och ryggprogram från en dvd jag lånat av Linn. Efter det blire en ptomenad till Linn å Marcus och sen äta där (tar med mig min middag) sen hem, duscha och fara på bio!

Men först, tvätten!



Träningsschema


Sjalen jag fick av T


Min 100g protein middag m kyckling å ägg!


Redo för träning!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin schal Anna! God mat, och vilken positiv känsla du verkar ha nu. Dessutom ser du jättesmal ut på fotot! Puss puss puss!!!

2010-11-03 @ 15:03:16
Postat av: mia

Va fin du är min lilla strumpa. Kul att det funkar bra för dig =) Ha så skoj ikväll ;) Jag hade inte vågat se den =S

Puss Puss

2010-11-03 @ 18:55:54
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0