Skoterdag / fest kväll?

Idag har jag och älskling planer för att fara ut och åka skoter samt grilla! Men fick veta att min kära far är ute och kör... Tyckte ngn sa hos en kompis. Oh nooo!! Han måste komma hem hem hem! Jag som så härna vill köra skoter i detta vackra väder, men även grilla! Så vi får hoppas att han hinner hem innan jag slutar.

Just nu så sitter jag på jobbet. Händer inte så mkt. Pratar lite med johanna i mellan samtalen. Jag och T har svårt att bestämma oss ifall vi ska in till stan ikväll för att fira Andreas som fyller 20 idag. Men som sagt så vet vi inte riktigt eftersom vi inte har ngt skjuts och vi vet ännu inte ifall det känns värt att fara om man inte kan stanna så länge, jag jobbar ju imorgon som sagt. Så ödet får bestämma!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är klart att ni ska med!!! =)

2010-03-06 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0