Vännäs

Som sagt så jobbade jag hela förra veckan, gjorde inget speciellt. Och den här veckan har jag varit ledig. Igår så var jag på min underbara Kornelias student. Jisses vilken vacker tös! Hon var så sjuuukt jäkla fin! Hoppas hon hade en sjukt bra dag igår, för jag minns att min student var underbar, men sorlig.

Idag är jag i Vännäs för att vara barnvakt åt min brorson Liam, han är sjuk och Tommy jobbar. Vi ska strax käka lite frulle och hoppas på att det blir fint väder så kanske man kan sola lite.

Hittade några gamla facebilder på mig m.fl. Det är väl från ca 1 - 3 år tbx, om inte mer.


Liam, mamma och jag


Jag, Idah, Linn, Isabel och Liam


Linn, Markus, Liam och Isabel.

Haha, sötnosar!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men åh, vilka fina kort Anna!

2010-06-11 @ 10:40:40
Postat av: linn

HAHAHAHAHA! sinnes så olika jag var mig :p

2010-06-13 @ 18:38:53
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0