Götet!

Just nu är jag i Göteborg med jobbet. Jag kom hit i onsdags och far hem tidig måndag morgon. Jag jobbar varannan dag så jag är ledig torsdag, lördag och måndag. Min första lediga dag (i torsdags) var helt underbar! Det var soligt, varmt och jag fick träffa Emil som jag inte sett på snart 2 år sedan! Våran dag såg ut så här - Jag kom hem till honom på morgonen, vi fikade sedan tog vi bussen ner på stan. Där vi gick runt i alla olika affärer! Jag fyndade en t-shirt efter det tog vi en LÅNG promenad till Slottsskogen! Men innan vi nådde dit gick vi efter ån och igenom FESKEKÖRKAN, där är det bara färsk fisk, på göteborska! När vi väl nådde Slottskogen så tog vi en glass i parken och satte oss i gräset. Sen gick vi runt och kollade på djuren - pingviner, sälar, älgar, getter och dovhjortar. Sen efter den eighetslånga promenaden så for vi och åt på resturang - oxfilé! GÖTT! Sen vare bara hem och lägga sig. och idag är min andra lediga dag så nu sitter jag framför en datorn hemma hos Emil igen! Vi skulle igentligen fara ut till öarna för att sola och bada, men ingen sol idag... Men ikväll ska vi fara iväg och grilla med några av hans kompisar!

En gammal bild från tiden i gymnasiet!

(bilden tagen frå alla ♥-dag)



Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

svar: TACK :D



åh vad mysigt =) saknar dig!!!!!!!!!!

2010-07-25 @ 11:00:50
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Idah

Tack bästis :) Ska duuuu säga ;)! Hade du det bra i gbg?

2010-07-28 @ 19:39:30
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: linn

svar: Jaaaa =) Det var kul! btw. updt. mera!!

2010-07-28 @ 21:51:59
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0