dina ögon ändrar färg i ljuset.

Igår (1/7) firade jag å T 14 månader. Tiden går så snabbt!


Annars så sitter jag här vaken och ensam. Just nu är jag ledig i ca 2 veckor. Min brukare har semster och har flytt till varmare breddgrader, avis! Jag är kvar i regniga sverige. Jag beställde en soffa igår. Får den om 2 veckor, superb. Och om ca 2 veckor så flyttar vi in i den nya lägenheten skulle jag tro. Eller jag hoppas det ialf. Det känns jäkligt bra. Vad ska jag hitta på imorron? Ville sola men nu såg jag på smhi att det skulle blir molnigt mestadels.. SKIT SOMMAR! VART FAN ÄR DEN?! Jag är fan vit som en jävla albinokanin och kan inte göra ett piss åt det. ÅH! Så jävla less på sverige och skitvädret. Jag vill ha sommar året om! Men såklart inte. Är det verkligen för mkt begärt att få SOL 3 månader om året!? Tydligen.

I morron så ska T ha en kompis som ska komma. Vad som händer vet jag inte, för han säger att han inte vet. Men som vanligt så vet han, men säger inget förräns i sista sekund och man inte kan diskutera ngt om det. as usual. hatar det.

lördag? ingen som vet. Förutom att lillyrran och hennes kille ska komma och sova över. Och det är wheels.

Söndag träffa kusiner och senare umgås med dom underbaraste flickorna i hela världen ♥
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Wiii :) söndag!! Har dock inte fått nå svar från Elin än men hon hör nog av sig ;P

2010-07-02 @ 08:52:47
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kontrollbehovet Anna, kontrollbehovet!!Andas djupt, låt saker och ting hända, allting ordnar sig i slutändan....Manyana, manyana



Jaha, så Isabel och Jonte ska sova över. Det visste jag inte?!

2010-07-02 @ 10:29:57
Postat av: linn

svar: TAAAAAAAAAACK :D



grattis i efterskott :D

2010-07-02 @ 20:23:33
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0