this is it

Jag känner hur onödigt det är att updt. bloggen när jag inte gjort ett skit alls idag. Har tittar på Michael Jacksons dokumentär - This Is It. Och den var bra. Efter att sett den där filmen så får jag en känsla av sorg. Fy f-n vad han kämpade med den där konserten, vilket jävla arbete ALLA hade lagt ner med den, inte minst MJ. Man känner vilket "slöseri" med tid, planering och allt där i mellan när han 8 dgr före framträdandet, så dör han. Ödet är minst sagt skrattretande. Men alla MJ fans där ute, se filmen. Ni kommer få en känsla av lycka också! Han verkade vara en speciell person.

Igår kväll plockade jag undan 2 st hårbollar som frans kräkt upp. Och bion vi såg igår var sådär. Inte värd att se på bio ialf. Men helt okey. Nu ska jag diska och så. Väntar på T. Har han tur så är han hemma innan 16. OM han har tur som sagt.


lägger in en bild på frans när han sucktar efter fiskarna.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: JAAAAAAAAAAAA, fatta min LYCKA, Anna!!!! :D

2010-02-18 @ 15:30:12
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0