spontant är älskvärt.

Jag har aldrig varit en särskilt spontan människa. Det är ofta folk måste övertala mig innan jag gör något. Jag vill ofta ha struktur och veta allt i minsta detalj. Och det är inte det roligaste..eftersom många av mina kompisar kör på stilen "äh, vi gör så här nu sen ser vi hur det blir". Men en som verkligen gör så att jag kan släppa till och inte bry mig om något är Kornelia. Hon är en sån bekymmerslös figur och jag är så glad att hon finns. Det är så många minnen jag har av henne som är så underbara. Ex alla fester vi har farit till bara-för-att, vi for till skellefteå och for på trästock när jag skulle upp kl 06 dagen där på för att jobba 8h och farit iväg och badat eller till en stuga för att chilla. Sommrarna med den bruden har varit guldvärda! Hihi!

tonight's gonna be a good night.


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Älskade älskling!! helt underbara sommrar vi har haft och kommer att ha! vi för alltid!

2010-02-09 @ 20:05:44
URL: http://sdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0