Mysig lördag!

Igår va en sån mysig dag (bortsett mina agressionsutbrott där på förmiddagen)! Efter att jag slutade jobba kl 14 så for jag hem och träffade lillasyster i hennes rum. Där satt hon och sminkade sig i hennes soffa med en spegel framför sig. Jag fick en kick och hämtade min sminkväska, en spegel och satte mig bredvid henne i soffan. Tittade mig i spegeln och jag var alldelens blek och glåmig, var ca 100 dgr sen jag sminkade mig.. Så jag sminkade till mig lagomt tills T kom. (JAG ÄLSKAR ATT SMINKA MIG! Kan sminka mig i flera timmar! Speciellt när jag har tråkigt.) Vi for och handlade, skjutsade bella till bussen och myste i soffan framför Tv:n + OS. Vid kl 18 - 19 kom pappa hem och fick en briljan idé.. Vi skulle fara in till stan och käka kina! Sagt och gjort, mamma kuta in på toan för att fixa till sig och jag bytt kläder. Efter ca 30 min var vi på väg till stan, hämtade upp linn hemma hos henne och käkade på Great Easten. Där satt vi och pratade om allt och lite till tills vi for hem. Vi skjutsade hem linn och träffade även hennes nya kisse Sookie! CHASE vad liten hon är jämfört med Lokus! haha, att Lokus ha varit så liten kan man inte fatta! :P Men Lokus är fortf. min favvo! ♥ Väl hemma så hoppade jag in i duschen och duschade i ca 40 min. Passade på att ha ett litet "hemma spa" i duschen medans T kollade på OS. Så jag pilade, skrubbade och rakade mig, Skönt! Efter duschen smörjde jag in mig hoppade i min pyjamas och mysade ner mig i T's famn framför tv:n. Vi tröttnade snabbt och hoppade i säng strax efter 12.

Imorse vaknade jag av mig själv, helt utvilad. Så skönt. Nu ikväll så ska jag hem till lägenheten. Annars så händer det inte mkt mera.

(Hmm, den här bilden är tillägnad LÖRDAG! Inte söndag..)
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0