Lång dag.

Idag har jag varit hemma igen och inte gjort ngt. Jag har lyssnat på musik, plockat till i lägenheten, diskat, lockat håret och försökt göra en frisyr.. Gick inte så bra, fick värsta lockarna såg ut som en docka i håret. Så det fick bli en vanlig lockig hästsvans. Och jag sminkade mig även lite sådär enkelt, för att få tiden att gå. Sen kom även systeryster förbi med lilla Ängla! Tack och lov för det så man fick lite socialt umgänge ialf.


Busungen som ALDRIG kan sitta still. Så fick aldrig ngr riktigt skarpa/bra bilder på henne.. Men som sagt. I Vissa lägen! ;)



Mitt hår blev ca 10 cm kortare när jag lockade upp det!


Jag gjorde lax m. potatis och sås till middag. T kom hem strax efter halv 6. Tog mat. Åt upp sen satte han sig vid datorn i ca 1 ½ timma. Sen kom han till mig i ca 5 min innan han hoppade in i duschen och nu sitter han och ser på skit OS. Det är så himla roligt att han vill umgås med mig efter 12 h arbetsdag... Man måste helt serriöst bara duga till å städa + göra mat. Så jävla trist. Man känner sig så uppskattad ibland. not.
Ikväll ska jag, T och Tobias på bio och se wolfman. Hoppas den är bra!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

ååh vad roligt, jag vill också va med TiZa o Pängel!!!!!!!! hehe, vilken fin "väska" hon har :P hehehe....



FIN DU ÄR I HÅRET!!!!!!! ;:D;DD;D

2010-02-18 @ 07:22:24
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, du är jättefin i håret. Hoppas bion var bra och du överlever nog att Thomas inte hade allt fokus på dig Anna! Det vore ju kanon om han får fortsätta, då kommer ni att bada i pengar

2010-02-18 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0