Gick upp kl 06.00 på min lediga dag.

Varför? Jo jag for till pappas jobb imorse och hjälpte honom med att slipa 4 st fälgar. Det tog 2h för mig.. nybörjare! Efter det for vi och åt lunch. Vi käkade på Pinocchio - tonfisksallad, GÖTTANS! Efter det så träffade jag Malin på busstationen och sen for jag på ett 25 min möte på AF. Vi tog bussen hem till lägenheten där vi pratade. Jag kan fortfarande inte fatta att hon är gravid! Och beräknad den 24 mars!! DET ÄR NÄRA! Har inte träffat henne sen studenten och det var den 12:e juni förra året. Min älskade Malin, vad jag har saknat henne! Det var precis som att vi aldrig har varit ifrån varandra. Hon är underbar ♥ Jag minns första dagen hon började, vi klickade på en gång!
Underbara vän, du betyder. =)


Jag och pappa arbetar!




Malin försökte vara rolig med vodkan..

Min älskling gjorde sin första praktikdag idag på svevia. Han ska parktisera där i 3 veckor. Hoppas att det kmr bli längre! =) Men som sagt, 3 veckor är en bra start!


Raowr ;)
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

vad fin hon är i din mamma mage! =)

2010-02-17 @ 07:16:56
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jaaa vissst är hon!! :D Haha, hon är gamla samma Malin!! :D

2010-02-17 @ 10:45:56
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0