don't take me for granted.

Jag hörde hur hela världen skrek håll ut, håll ut.
När vet man att det är nog? När man inte riktigt orkar längre utan brister ut i gråt för att det blir för jobbigt. Allt för många svek det senaste. När ska det ta slut igentligen. Vart går gränsen lixom. Jag vet inte, men jag känner att det är nära faktiskt. Allt jag ber om är att du ska hålla ditt ord. Att för en gångs skull faktiskt hålla löften. För du bryter dom, allt för ofta. Och sen viftar du iväg det som om ingenting har hänt. Du kanske inte tar det allvarligt, men det gör fan jag. Jag vill inte att det ska ta slut, helt ärligt. Men du ger mig snart inget val. Kan vi verkligen inte åstakomma bättre än det här?

Det sårar mig att du inte vill se oss lycklig. För vi är en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0