BARNFÖRBJUDET!!!!

118800, det bästa någonsin!

Kornelia berättade att hon och hennes kille satt igår i soffan och fjantade sig as mkt. Dom fick idén att skicka till sms 118800 och testa deras nya hit "har svar på allt". Sen fick ju jag lov att bevisa att jag inte var så mycket sämre än dom..

K: "min pojkvän vill inte ha mitt finger i sitt stjärthål när jag suger av honom, varför inte då?"
118800: "De kanske beror på att han finner det obehagligt. Vanligtvis så är det bara att trycka in fingret lite längre nästa gång och säga åt honom att nite klaga! ;D"

A: "Min mamma säger att hon har töjt sitt stjärthål, hur har hon det?"
118800: "Hon ljuger bara, det är inte sant helt enkelt. Hon sa bara så för att du tjatade så om hennes stjärhål, det enda hon gjort med sitt stjärthål är att hon försökt vidga det en gång när hon var mindre, men hon misslyckades. mvh 118800"


Haha helt serri! Att dom svara på sånt? haha det är så klockrent! Men som sagt så fjantade jag coh Kornelia oss väldigt mycket. men det var en rolig grej. Sånt kan man unna sig med när man har tråkigt. (och vi skrev så vulgärt för att testa och se vad och ifall dom ens svarade!)
Så ta oss med en stor nypa salt när ni läser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0