8 - 17 en Måndag.

Det går inte att sova skönt i Linns säng. Och verligen inte när man är två stycken! Jag fattar inte!? Jag vaknade flera gånger inatt av att T tyckte jag tog för mycket plats, eller så hade inget täcke så jag frös, jag höll på att falla ut x antal ggr... Men jag vaknade även under mycket trevligare omständigheter som när min älskling höll om mig ♥

Så att sova 2 i linns säng är fysiskt omöjligt, ialf från min sida. Det måste vara för att hennes säng står i mitten av rummet, och inte mot väggen..


Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

jag vet, det är fysiskt omöjligt! Men som sagt "ensam är stark" >:}

2010-02-08 @ 17:53:00
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: far

gnälllllllllll anna

2010-02-10 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0