10 - 16 en söndag.

Vilken underbar morgon! Solen skiner och det är härlitgt ute. Skulle göra vad som helst för att få köra skoter och fara å grilla just nu! Dagar som dessa tar man inte vara på så väl, tyvärr. T kom hem till mig igår. Vi hämtade mat från Trafikanten och käkade hemma. Sen såg vi lite på melodifestivalen och sedan så lekte jag lite med Ängel! Hon är så söt den där lilla långhalsade, grimaskerande fluffisen! Efter det så gick vi in på rummet och tittade på en skit dålig film.. hel knasig var den. Sen somnade vi.. Vaknade kl 8 imorse av att Fia tjöt som en j-vla gris och hon ville ut. Sen somnade jag om och vaknade vid 9 för att göra mig iordning för jobbet. Så nu sitter jag och kornelia här och gör inte ett piss.. Eller inte jag ialf. Har kollat igenom ALLA sidor man kan kolla på. Men får se vad jag hittar på..

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0