new years eve

Idag blire partaj! Kmr komma massa folk till oss idag för å käka middag och sedan blire fest! Kmr bli väldigt skoj! Har nyss duschat i ca 40 min och går runt i min pyjamas nu. Väntar på Linn som ska komma vid 3 så ska vi välja vilka kläder vi ska ha för kvällens bravader! Vi blir ca 15 pers skulle jag tro? Men det var inte säkert att alla skulle komma osv. Men jag jobbar ju imorgon och på söndag så blir ju inget värsta värsta. Tyvärr! Men he bli bra! :)

Ne nu ska jag käka något och försöka slita bort T från de där jävla wii spelet som han sitter och spelar sönder! Ha en underbar nyårsafton allesammans! Ska försöka ta många bilder!



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0