tankar

Ska strax hoppa i säng. Känns som att jag har hamnat i klimakteriet, allvarligt! Antingen svettas jag och hyperventilerar eller så är jag trött och seg / arg lr derprimerar. Hmm.. äre de som kmr hända i äldre dar? Ialf i min verson, hehe. Nä men det är vädret som gör mig så. Det är så jäkla sjukt! Det är skitväder med regn och sol vartannat + supervarmt?! what the big F alltså.. jaja. Man hoppas på bättre tider. Jag är sjuuuukt sugen på kräftor! Så mina favvotjejer, när blire kräftskiva, slutet av denna månad? (när jag fått pengar!) =) MUMS!

Ne nu ska jag hopp i säng, innan ska jag lista upp veckan!

Måndag (igår) - Jobba 15 - 23 + Mia och Johan kom till Umeå!
Tisdag - Jobba 15 - 23, annars slöa på dagen + kolla på serier?
Onsdag - Jobba 7 - 15.
Torsdag - Jobba 7 - 15.
Fredag - Ledig, fest?
Lördag - Ledig, fest?
Söndag - Ledig, slööööööa!


Saknar den här jycken!
forever in my ♥, dussewin!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: Hahah, det var inte vad jag väntade mig av hennes "hej", liksom :D

2010-08-11 @ 22:37:26
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0