söndag, 20/12, kl 01.00

Nu sitter vi och dricker skumpa si så där kl 01 på natten. Jag kmr vara härligt bakis imorgon. Jag känner att det är lätt värt det. Jag ska inte vara nära Hudiksvall coh dricka, jag minns ju sist. Herrejösses. Snart kmr det partysugna sundsvallbor!


Idag var jag på IKEA och Birsta City med Olivia. Det var rätt så sweet! Sen vid kl halv 5 var det julklapps öppning. 2 av hannas kompisar kom. Dom var duktiga tomtar. Haha man fick sig ett gott skratt! Vi käkade en förjäkla god fisksoppa! Och sen kladdkaka till efterätt.

Nu pumpar vi bad romance ur Hannas högtalare. Behöver jag nämna order PARTEY!?

YOU AND ME COULD HAVE A BAD ROMANCE!!!
OOHHHAAAHHAAAAOOOO!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va roligt att du haft kul, Anna! Mera sånt!!!

2009-12-21 @ 09:43:56
Postat av: Mamma

Ja, gumman ni är såååååååååå vackra! Verkligen!

2009-12-21 @ 12:08:35
Postat av: linn

jamen jamen jamen...... hemskt :(

2009-12-21 @ 14:21:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0