2 dgr kvar.

Jag har packat nästan allt. Sitter nu och väntar på tvätten som ska torka och sen ska jag packa ner det sista. Sen på Torsdag kväll far jag och Linn till sthlm där Mia, Martina och Johan ska hämta oss sen far vi vidare till Uppsala för att övernatta där. Sen på fredag vid 06 så åker vi med flyget till Korfu. Ska vara borta 2 veckor. Kan fortfarande inte förstå det! Igår så shoppade jag så in i h-vetes mkt! jag shoppade för ca 1800:-. Det var allt från hudprodukter till kläder och underkläder!
Men ikväll ska jag och babe:

- He in musik på ipoden
- Packa det sista som ska i (samt väga resväskan!!)
- Laga kyckling och pommes
- Mysa + se på film

Just nu ligger Fränz och Lucifer här bredvid mig på filten och sover tsm!! Dom är så söta! En stor ovh tjock kisse + en liten tunn kisse. Vackra små varelser! Och nästa Onsdag får T smått börja flytta in i våran 2:a! Så när jag kmr hem är "allt" förhoppningsvist klart. Förutom mina grejer + IKEA handlandet. Nu vill T ha datorn.. Får skriva mera imorron.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: T

saknar deeeej juuuh kom hemsi :(

2009-08-15 @ 01:59:12
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: T

hej darling fy fan så full ja e hahaha ha vari ute me bror å tjock håkan å wenberg på trägårn sen ringde issa å kom förbi å då drog vi på olles å träffa massa sen ringde tobbe å dökgörbi å vi drig å åt åsså sen ha de fina väfdre fdött spörgenar som fan nu :S aja älskar dje pöss

2009-08-16 @ 03:09:04
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0