Lite uppdatering.

Nu Idag har jag fixat till min blogg lite, vad tycks? Själv vart jag inte så nöjd, men de får duga tills vidare!


Helgen har vart super. Det har inte varit någon tanke alls till skolarbete eller annat jobbigt. Som sagt så har det varit marknad i Lycksele i helgen, men jag har inte fyndat så mkt, bara godis typ ^^ I lördags så kom min pappa, min storebror + hans tjej och barn. DET VAR MYSIGT! Jag blev glad :)  Det jag fyndade var en palestina sjal - svart, godis remmar, klubba, polkagris och torkat renkött, mums! Sen så köpte pappa hem 2 piercingar till linn, en tröja + en klubba till isabel och en lyckta till hallen. Efter att vi gått runt där så åt vi sedan på Ibbes pizza, mums! Sen for dom hem. Senare på kvällen så for jag hem till Linnea där hon hade en massa kompisar, jag sminkade till mig och klädde på mig, sedan for vi på förfest och sedan till hotellet, det var super skojj! Jag dansade och träffade folk.

Idag så vaknade jag kring halv 1, gick upp och tvättade sen så satte sig jag och Emma och tittade på film hela dagen, älskar söndagar! Nu sitter jag och pratar med Malle om allt möjligt, sånna stunder uppskattas! Ska göra annat nu, bye!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

OJ SÅ FIN!!!!!!!! :O :D jätte jätte fin!!!

2008-09-28 @ 19:33:03
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0