Shoppa dig luspank!

Igår kväll följde jag med Kornelia hem och vi satte oss framför tv. Efter ett litet tag gav jag upp och la mig i sängen och korny kom inte långt efter. Kl ringde halv 7 på morgonen och vi gick upp och fikade, vid 7 begav vi oss till stan eftersom hennes syster kom med tåget och skulle vara framme kl 8. När vi väl va i stan så släppte hon av mig hos Jasmin. Jassa gick och fikade, duschade sen började hon må illa så vi la oss i sängen och somnade ett tag. Patricia ringde och hon å pängeln var i stan. Jasmin mådde fortf. illa så hon kunde icket följa med mig. Så jag har spenderat hela dagen på stan idag med min storasyster och lilla Ängla. Jag fyndade ngr nödvändiga saker faktiskt som: Ny vinterjacka, ny Bh, Ny mascara + ögonskugga, lösnagla till Halloween (för skojj skull..), en ny tröja (äntligen!). Krom-tabletter (minska socker sug), och ett par nya boxert trosor.

Har även pratat med Linn om vad vi ska göra på Halloween, eller på lördag, och hoppas det går som vi vill! Skulle bli superskoj!





Puss /A


Kommentarer
Postat av: linn

jag vill också ha KROM tabletter >:D

2008-10-29 @ 17:26:34
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Idah

Vad ska ni göra?

2008-10-30 @ 18:36:40
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0