Provet med stort P.

Jag hatar de, finns inget värre prov. ALLT sätts på spel där ju, jag ber att jag bara får G..eller högre vore inte så dumt faktiskt. Men G blir perfa! Jag valde ialf Traditioner och Religioner. Hette de så?? jaja, min s.k. röda tråd klipptes av rätt så snabbt..Men får se hur allt går! Allt går så himla snabbt nu, snart jullov och julafton..jag måste börja söka efter praktikplatser! Den här helgen + veckan som kommer kommer bli helt jävla super! Jag längtar så in i norden. Imorgon efter skolan så ska jag, Olivia, Hanna, Paulina och Malle fara hem till Malle i Isbo (Hudiksvall) för att fira hennes 18 på lördag! Det blir lite festande och ut på krogen ^^ Sen nu veckan som kommer på måndag vid 18 så sitter jag på en buss på väg till Vännes där jag sedan ska vidare med tåg till KOLMÅRDEN! Hihi, hela Np3a och Np2a ska fara på studiebesök dit för att vara på föreläsningar och även få gå och hälsa på alla djuren! Vi ska få klappa vargar, gå till Tiger World och även gå till Safaristallet där dom har alla zebror, giraffer..ja ALLT! Vi kommer ju även gå till alla andra övriga djur som ingår i Kolmården, som typ delfiner.. men tror ej vi kommer få "klappa" dom, men jag hoppas! Annars så komme rjag springa in till delfinariumet och hoppa i polen och skrika "Flipper..JAG KOMMER!!!!" Skulle vara helt värt de. Faktiskt, hihi! Jag hoppas det blir så roligt och bra som jag har föreställt mig! Jag ska ta massor med kort och har även med mig filmkameran.

Just nu sitter jag och kollar igenom massa Andra Avenyn avsnitt på svtplayer.. För jag har nämnligen kollat igenom alla Greys Anatomy, Desperate Housewives, True Blood, Heroes, Gossip Girl avsnitt som jag har laddat hem. Så måste vänta tills nästa vecka då dom kommer, Haha

Nu ska jag fortsätta se, ville bara informera er lite eftersom jag ej har uppdaterat på ett tag!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars så komme rjag springa in till delfinariumet och hoppa i polen och skrika "Flipper..JAG KOMMER!!!!"

Men då ser du någon annan som är på flipper rygg, och du säher: "Linn?"

jag: "hej"

A: "Vad gör du här?"

jag: "badar.."

A: "men... är det där fipper?"

Jag: "mm, mitt husdjur flipper.. om du ursäktar ska jga får åka på hans rygg nu.. hejdå.. -weiiii-" :P

2008-11-12 @ 17:28:32
Postat av: Linn

"Annars så kommer jag springa in till delfinariumet och hoppa i polen och skrika "Flipper..JAG KOMMER!!!!"

Men då ser du någon annan som är på flipper rygg, och du säher: "Linn?"

jag: "hej"

A: "Vad gör du här?"



hihihihihihi =)

jag: "badar.."

A: "men... är det där fipper?"

Jag: "mm, mitt husdjur flipper.. om du ursäktar ska jga får åka på hans rygg nu.. hejdå.. -weiiii-" :P"

2009-02-26 @ 12:29:20
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0