munsår...

Japp, jag blev en av dem utvalda att få munsår. Har haft det hela livet och det blir inte lättare..Det gör så satans jävla ont och det är stort och äckligt. ne fy fassiken säger jag bara..

Jag hoppas våran lärare är hemma med sina barn idag igen. Då kanske jag kan hitta ngn som kan hjälpa mig med matten..!! Har prov imorgon och jag vet ej hur man räknar ut topptriangelsatser. Jaja får prata med Linnea! ^^ Nu ska jag borsta tändersna sen fara vidare till skolan, har underhåll & service och sen traktorkörning idag.

Imorgon kommer Linn hit! Jippiii! Vi ska gå på "stan" och på dollarstore <3 Sen ser vi vad som händer.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

yeah =) .. btw, jag har tagit för & efterbilder, men är ej helt klar..

2008-11-26 @ 17:14:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0